sparrow_hawk_ua: sparrow-hawk (Default)
[personal profile] sparrow_hawk_ua

наче розумний парубок, а таке ляпнув...

http://none-smilodon.livejournal.com/223302.html

чоловік, що не поступається місцем вагітній жінці, лайна вартий

"я піклуюсь тільки за своїми жінками, і своїми дітьми"+"кожен, повторюю КОЖЕН, думає про себе, і ці люмпенські правила соціалістичного співжиття ідуть нахуй" - все це лайна варте.

немає чужих жінок і чужих дітей. і соціалізм з комунізмом тут ні до чого.

і саме це: не поступатися жінці, я вже не кажу вагітній, у транспорті - саме це махровий бидлячий совок.

коли ми нарешті викинемо з себе його, коли ми зрозуміємо, що всі навкруги - це наші. що не можна відгородитися на 5 сотках і порядкувати в себе, а сміття до сусіда через паркан зливати, бо "то вже не моє". коли ми вб'ємо у собі цього клятого рагуля-хуторянина-хахла, що намагається зажерти із середини кожного українця... коли ми перестанемо хамити один одному у транспорті та в чергах, по-совковому поводитись у під'їздах, громадських вбиральнях, не пропускати пішоходів і т.ін. - оттоді в країні щось зміниться. інакше і сотня "помаранчів" не допоможе. бо "розруха в головах"

до речі, в козаків покровительницею була Жінка, Божа Мати, що була для них і втіленням Неньки-Батьківщини. і за неповагу до вагітної молодиці могли і канчуками повчити

Date: 2006-08-12 09:06 am (UTC)
From: [identity profile] fishcka.livejournal.com
я навіть не стала нічого писати..
якщо людина так ставиться до жінки (в попередньому пості ще й написав - шайтанової дочки), що має дати нове життя - до побачення...

Date: 2006-08-12 09:07 am (UTC)
From: [identity profile] trina-ka.livejournal.com
ну шо тобі сказати?
+100

Date: 2006-08-12 09:33 am (UTC)
From: [identity profile] tyrik.livejournal.com
Згоден!

Date: 2006-08-12 09:49 am (UTC)
From: [identity profile] yozher.livejournal.com
розумний парубок?? нада же, а на вигляд і не скажеш :)))

Date: 2006-08-12 09:53 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
це називається "теорія підтримки слабкого". і це, з точку зору євгеніки, створює суспільство калік та невдах, яке ми зараз, де-факто і маємо.

"немає чужих дітей" це взагалі щось Платоновське. Так, якщо ми суспільство блядства та аморальності, у нас нема чужих дітей. Реально, при такій логіці виходить, що насправді своїх дітей не має. Тому, цією логікою, за здоров*я дитини відповідє дільничий лікар, а за її виховання - дільничий міліціонер, а потім, за те, що бидло під старість пляшки збирає - винна держава. Ітого: зассяні парадні, наркомани, бляді цй подібні прєлєсті сучасної України.

Кожен має думати за своє, і перш за все за своє відповідати.

Date: 2006-08-12 10:08 am (UTC)
From: [identity profile] sparrow-hawk.livejournal.com
жінка, що винощує дитину, завше слабка. і її треба підтримувати всім членам суспільства

немає чужих дітей. якщо суспільство відвернеться від замурзанного маленького жебрака сьогодні із презирливими словами "от наплодили ніщєти!" - завтра ці подорослішалі "покидьки суспільства" переріжуть йому горло - вони й стануть тим самим "люмпен-пролетаріатом", що зведе державу у могилу

кожна дитина - перлина. її можна лишити валятися у пилюці - а можна підібрати, обтерти від налиплого багна - і тоді вона засяє

показова філософія у цьому плані такої мудрої нації, як євреї. євреї, якщо знаходили у себе підкидиша і мали хоч дрібненько вирогідність, що він, можливо, єврей - а така вирогідність існувала майже завше - вони виховували його як єврея, щоб один з їхнього роду не згинув у лайні. бо ж кожної дитини потенційно може вирости машіях - мессія, що змінить світ. і в цьому я з ними повністю погоджуюсь.

держава повина піклуватися про дітей із злиденних сімей і взагалі покинутих. якщо батьки нарики, алкашня та злодюжки - позбавляти батьківських прав ще коли дитина мала. створювати якомога більше номальних, а не "концтабірного типу" дитбудинків. всіляко заохочувати людей усиновлювати та створювати дитбудинки родинного типу.

з багатьох дітей з "благополучних родин" виросло лайно, а з багатьох дітей, що виросли у сиротинцях, яким держава, суспільство не дало згинути на вудлиці - виросли люди, які прославили свій нарід і свою Батьківщину

Date: 2006-08-12 10:19 am (UTC)
From: [identity profile] blazhenna.livejournal.com
:) "зійшлися козлики на містку"

Re: Reply to your comment...

Date: 2006-08-12 10:20 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
sis> жінка, що винощує дитину, завше слабка. і її треба підтримувати всім членам суспільства

йї треба підтримка її чоловіка. народжувати, сподіваючись на
суспільсто - це іждівєнчєство, і воно має жорстоко каратись.

sis> немає чужих дітей. якщо суспільство відвернеться від замурзанного маленького жебрака сьогодні із презирливими словами "от наплодили ніщєти!" - завтра ці подорослішалі "покидьки суспільства" переріжуть йому горло - вони й стануть тим самим "люмпен-пролетаріатом", що зведе державу у могилу

Треба недопускати їх появи, а якщо вони з*являються- карати їх
батьків. сама підтримка нічого не дасть, жебрак, з ймовірністю 99%
виросте в покидька.


sis> кожна дитина - перлина. її можна лишити валятися у пилюці - а можна підібрати, обтерти від налиплого багна - і тоді вона засяє

Моя дитина, так, перлина. Чужа - ніщо.

sis> держава повина піклуватися про дітей із злиденних сімей і взагалі покинутих. якщо батьки нарики, алкашня та злодюжки - позбавляти батьківських прав ще коли дитина мала. створювати якомога більше номальних, а не "концтабірного типу" дитбудинків. всіляко заохочувати людей усиновлювати та створювати дитбудинки родинного типу.

Краще вона не забирає гроші у людей, що здатні виростити нормальних
дітей. Вже виходить, що на кожного праціюючого в Україні, 3 іждівенця.
Які харчуються за його податки поміть. А ми дивуємось - народжуваність
низька. А яка має бути, якщо замість власних дітей, нормальний,
законослухняний громадянин кормить - 1 чиновника, 1 пенсіонера та
одного каліку???

sis> з багатьох дітей з "благополучних родин" виросло лайно, а з багатьох дітей, що виросли у сиротинцях, яким держава, суспільство не дало згинути на вудлиці - виросли люди, які прославили свій нарід і свою Батьківщину

Лайно виростає саме від совкової "благополучності" та "вихованості".
Власних дітей вони не виховують по людські, привчають до того, що
суспільство і держва їм щось винне, а потім пускають в світ, де вони і
присмохтуються до "цицьки".

Re: Reply to your comment...

From: [identity profile] sparrow-hawk.livejournal.com - Date: 2006-08-12 10:34 am (UTC) - Expand

Re[2]: Reply to your comment...

From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com - Date: 2006-08-12 10:46 am (UTC) - Expand

Re[4]: Reply to your comment...

From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com - Date: 2006-08-12 11:32 am (UTC) - Expand

Re[4]: Reply to your comment...

From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com - Date: 2006-08-12 01:30 pm (UTC) - Expand

Date: 2006-08-12 10:33 am (UTC)
From: [identity profile] magnetit.livejournal.com
а євреї взагалі надзвичайно цікава нація.
і в них, на відміну від узвичаєного ставлення, є багато чому вчитися.
нобелівські лауреати - он, через одного євреї...

(no subject)

From: [identity profile] sparrow-hawk.livejournal.com - Date: 2006-08-12 10:35 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: 2006-08-12 08:42 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sparrow-hawk.livejournal.com - Date: 2006-08-12 11:25 pm (UTC) - Expand

Date: 2006-08-12 10:11 am (UTC)
From: [identity profile] fishcka.livejournal.com
тобто ти хочеш сказати, що вагітні жінки мають вимерти? за законами природи?

цікава мисля. геніальна..

Date: 2006-08-12 10:20 am (UTC)
From: [identity profile] yozher.livejournal.com
нє, ти не зрозуміла, жінки взагалі не мають вагітніти, доки нон-смілодону не виповниться 40 років. тоді вже скільки завгодно і тільки від нього.
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
мають вимерти ті чоловіки, що не здатні виконувати роль домовладики.

(no subject)

From: [identity profile] fishcka.livejournal.com - Date: 2006-08-12 10:24 am (UTC) - Expand

Re: Reply to your comment...

From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com - Date: 2006-08-12 10:26 am (UTC) - Expand

Date: 2006-08-12 10:19 am (UTC)
From: [identity profile] blazhenna.livejournal.com
:) "зійшлися козлики на містку"

Date: 2006-08-13 09:37 am (UTC)
From: [identity profile] ukr-salo.livejournal.com
Чоловіче, вагтній жінці не легко приходиться. В неї до всього іншого ще й змінюється центр ваги, їй реально важко стояти. А життя, то така річ, що буває треба кудись їхати громадським транспортом і не у всіх і не завжди є можливість їхати таксі чи маршруткою з кінцевої зупинки.

І ще одне. З давна вважали що нерождена ще дитина напряму ізв’язана з потойбічним світом і саме тому шанобливо ставилися до вагітних, щоби дитина туди не поскаржилася...

Date: 2006-08-13 11:14 am (UTC)
From: [identity profile] sparrow-hawk.livejournal.com
"І ще одне. З давна вважали що нерождена ще дитина напряму ізв’язана з потойбічним світом і саме тому шанобливо ставилися до вагітних, щоби дитина туди не поскаржилася..."

бачу розуміючу людину. тисну руку

йому не став навіть говорити, бо "ліберасти" взагалі, здається, ні в кого і ні у віщо не вірять...

(no subject)

From: [identity profile] ukr-salo.livejournal.com - Date: 2006-08-13 11:20 am (UTC) - Expand

Re: Reply to your comment...

Date: 2006-08-13 11:52 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
це проблеми жінка та її чоловіка.

Date: 2006-08-12 11:13 am (UTC)
From: [identity profile] schantalik.livejournal.com
погоджуюся. Навіть не вагітній часом треба місцем поступитися.
Якщо у людини таке ставлення до інших, то будь певний, йому відплятять тією ж монетою, така життєва позиція не прощається соціумом. Моя хата зкраю - рабська свідомість.."аби мене не чіпали"...

Date: 2006-08-12 11:22 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
рабство - це сподіватись на інших, з разрахунком зо інші тебе за це по голові погладять.

рабство - це жити в бидлячім соціумі, і ставати таким-же бидлом, щоб не злити його.

(no subject)

From: [identity profile] schantalik.livejournal.com - Date: 2006-08-12 11:28 am (UTC) - Expand

Re: Reply to your comment...

From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com - Date: 2006-08-12 11:45 am (UTC) - Expand

Re: Reply to your comment...

From: [identity profile] schantalik.livejournal.com - Date: 2006-08-12 12:00 pm (UTC) - Expand

Re[2]: Reply to your comment...

From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com - Date: 2006-08-12 12:26 pm (UTC) - Expand

Re[4]: Reply to your comment...

From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com - Date: 2006-08-12 12:58 pm (UTC) - Expand

Re[6]: Reply to your comment...

From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com - Date: 2006-08-12 01:28 pm (UTC) - Expand

Re[8]: Reply to your comment...

From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com - Date: 2006-08-12 02:19 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dovichnyjvogon.livejournal.com - Date: 2006-08-12 04:33 pm (UTC) - Expand

дежавю

From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com - Date: 2006-08-12 04:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dovichnyjvogon.livejournal.com - Date: 2006-08-12 04:46 pm (UTC) - Expand

Re: Reply to your comment...

From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com - Date: 2006-08-12 04:52 pm (UTC) - Expand

Re: Reply to your comment...

From: [identity profile] markitka.livejournal.com - Date: 2006-08-12 07:13 pm (UTC) - Expand

Date: 2006-08-12 11:48 am (UTC)
From: [identity profile] azolka.livejournal.com
незнаю, я теж не поступаюся вагітним в транспорті. нема чого в час пік перти - бо ти вагітна і тобі всі мають поступитися.
я не признаю чужих дітей, вони для мене не існують теж. підтримую автора того посту. все так і є.

я нікого не лякаю

Date: 2006-08-12 02:36 pm (UTC)
From: [identity profile] sparrow-hawk.livejournal.com
але просто попереджаю: колись таке може тобі дуже гірко аукнутися. будеш волати про допомогу без копійки в кишені (ситуації різні бувають) - а по томі будть ковзати байдужими поглядами - "сама винна! нічого було пертися!"

Re: я нікого не лякаю

From: [identity profile] azolka.livejournal.com - Date: 2006-08-13 08:36 am (UTC) - Expand

Re: я нікого не лякаю

From: [identity profile] azolka.livejournal.com - Date: 2006-08-13 11:07 am (UTC) - Expand

Re: я нікого не лякаю

From: [identity profile] azolka.livejournal.com - Date: 2006-08-13 11:46 am (UTC) - Expand

Date: 2006-08-12 12:04 pm (UTC)
From: [identity profile] kvitusja.livejournal.com
Підтримую. Поважаю.

Date: 2006-08-12 12:58 pm (UTC)
From: [identity profile] ravlyk.livejournal.com
А той чувак, виявляється, вірить в євгеніку.
Не наїжджайте на нього, він уже покараний Богом :)

Date: 2006-08-12 07:10 pm (UTC)
From: [identity profile] markitka.livejournal.com
Я от думаю, може мені з тобою побрататися?

Date: 2006-08-12 11:16 pm (UTC)
From: [identity profile] sparrow-hawk.livejournal.com
я колись змішав кров з одним хлопцем. для мене буде велика честь і приємність зробити це з тобою

(no subject)

From: [identity profile] markitka.livejournal.com - Date: 2006-08-13 08:55 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sparrow-hawk.livejournal.com - Date: 2006-08-13 11:06 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] markitka.livejournal.com - Date: 2006-08-13 12:54 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sparrow-hawk.livejournal.com - Date: 2006-08-13 04:46 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] markitka.livejournal.com - Date: 2006-08-13 05:00 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sparrow-hawk.livejournal.com - Date: 2006-08-13 05:52 pm (UTC) - Expand

Date: 2006-08-13 10:47 am (UTC)
From: [identity profile] vramin.livejournal.com
+1 згоден з тобою.
не утримався. також відгук лишив.

June 2025

S M T W T F S
1234567
891011121314
151617181920 21
22232425262728
2930     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jun. 24th, 2025 08:43 am
Powered by Dreamwidth Studios